Min första dag som bloggare

Det här är något jag har funderat på länge men som inte blivit av. Blogg blogg blogg... alla gör det så varför inte jag?

Bloggen är menad att inspirera andra lika mycket som den kommer att motivera mig att vara kreativ.

Jag är i ett tillstånd i mitt liv där jag har en fot i olika sammanhang, jag känner mig som en tusenfoting! Är klar med skolan, men pluggar ändå. Jag söker jobb men arbetar även. Jag har flyttat men har mina flyttkartonger kvar i min tidigare bostad. Mitt i allt det här och mycket mer föds ett nytt frö till liv och det är en blogg som kommer att handla om stil, mode och skönhet. Det finns många bloggar likt denna.... men tänk om den kan inspirera en människa och samtidigt motivera mig att röra mig framåt i livet, då har jag uppnått målet med detta frö!

Inte för svårt, inte för dyrt, inte för stort och inte för smart. Kreativitet och att leva livet fullt ut är Fashion For Lotta blogg.


Kommentarer
Postat av: Jeanette

kul !!!!!!!!!! lycka till

2011-08-15 @ 20:54:48
Postat av: FashionForLotta

Tack min älskade syster!

2011-08-16 @ 16:37:44
URL: http://fashionforlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0