Friday ! ! !

Det var jätte kul att modella i förrgår och bilderna kommer att komma upp här när jag fått dem. Fotografen är amerikan och han tog bilderna med en traditionell (jätte fin) gammal filmkamera... så det tar några veckor innan bilderna kommer. Det var lite jobbigt dock att de togs på öppen gata med massor av turister som gärna stannade för att titta!

Siter även idag och pluggar på min killes kontor inför min tenta i marknadsföing på måndag. Lite mulet väder så idag blev det min favorit kofta. Tänk vad dessa detaljer på tröjan kan få den så intressant jämfört med en som bara är svart! Har köpt den på en marknad i London. Rött får vara detaljfärgen som bryter av, från skorna, halsduken på en av kaninerna på tröjan och sist men inte minst mitt röda hårband. Hårbandet är för övrigt rester av ett gamalt lucia band. :)

I had a great time modeling 2 days ago and I will add the pictures to the blog as soon as I get them from the photographer. Although, he will need to get back to America and print the images so it might take a few weeks. He took the pictures with an old fashion film camera, really cool! It was a bit uncomfortable that the pictures were taken at a major tourist street and of cause they stopped to see what was going on!

 

I am still studying at my boyfriend’s office preparing for my exam in marketing on Monday. The weather is cloudy today so I choose my favorite cardigan. I bought it on a market in London about a year ago. Red is the contrast color of the day. Starting with the shoes, the scarf on one of the rabbit on the cardigan and further in my hair in form of a red hairband. The hairband is a left over from a performance where I used it like a belt around my waist. (In a concert from a Scandinavian celebration called Lucia)

 

 


Kommentarer
Postat av: Lesly Valencia

Spännande att få se bilderna :) jag blir alltid mer nervös när det är folk som ska kolla på när jag blir fotograferad så jag förstå att mitt på gatan kan va lite små jobbigt hehe :)



Vi ses nog på måndag då. Kramar

2011-08-24 @ 17:05:06
URL: http://leslita.blogg.se/
Postat av: Lotta

Precis, det är ju det! Men bra uppvärmning för har 2 fotograferingar som kommer snart. :) Säger till när jag har bilderna!



Ska bli jätte kul på måndag!



Kram kram

2011-08-24 @ 17:13:22
URL: http://fashionforlotta.blogg.se/
Postat av: Lesly Valencia

Hej ja det var dumt, en parfymflaska liksom, kass kvalitet! hehe



Det gör inte lika ont i dag så det känns bra. Men det blev ingen operation heller, kanske i morgon eller på onsdag sa de från sjukhuset. Så jag får gå så här med en fot som inte fungerar ett tag till :/



Tack så mycket gumman! pusss o kram <3

2011-08-29 @ 18:12:50
URL: http://leslita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0